Projekti
Promocija trajnostne turistične ponudbe destinacije Bela krajina v letu 2025
RIC Bela krajina v sklopu katerega deluje DMO Bela krajina in ki skrbi za promocijo destinacije, je uspešno kandidiral na »Javnem razpisu za sofinanciranje aktivnosti promocije turistične ponudbe vodilnih destinacij v Sloveniji v letu 2025« v okviru katerega bo izvedel digitalno promocijo na ključnih trgih in se povezal z destinacijo Kočevje.
Razvojno informacijski center Bela krajina je kot nosilec vodilne destinacije Bela krajina s prijavo projekta Promocija trajnostne turistične ponudbe destinacije Bela krajina v letu 2025 kandidiral na prvem prijavnem roku na »Javni razpis za sofinanciranje aktivnosti promocije turistične ponudbe vodilnih destinacij v Sloveniji v letu 2025«, ki ga je v aprilu 2025 objavila Slovenska turistična organizacija. Prijavili smo se na sklop 1.1 in 1.2. Namen javnega razpisa je krepitev promocije turistične ponudbe vodilnih turističnih destinacij v Sloveniji kot splošne promocije zaokroženega območja, ki ga vodilna destinacija pokriva, s poudarkom na krepitvi promocije trajnostno naravnane turistične ponudbe, digitalizacije, spodbujanja digitalne in zelene preobrazbe ter povezljivosti vodilnih destinacij. Projekt je sofinanciran v višini 80% oz. 24. 570,00 € (brez DDV) za oba sklopa.
Namen projekta je okrepiti promocijo trajnostne ponudbe turistične destinacije Bela krajina kot zelene turistične destinacije v okviru Slovenije in s tem doseči višjo prepoznavnost destinacije na domačem in tujih trgih, povečati število obiskov destinacije izven poletne sezone, s poudarkom na zahtevnemu obiskovalcu, s ciljem dvigniti prepoznavnost Bele krajine kot zelene destinacije za HVT potrošnika. Preko promocije avtentične, trajnostno naravnane, aktivne ter butične ponudbe povečati potrošnjo in zadovoljstvo turistov v destinaciji, predvsem preko ponudbe Slovenia Green.
S projektom bomo za celotno območje turistične destinacije izvedli promocijske aktivnosti, s poudarkom na krovnem motivu trajnostnih, avtentičnih doživetij Bele krajine, ki temeljijo na kulturni dediščini in običajih ter aktivnostih v naravi. Gre za sporočilo, ki v nagovarja t. i. zelene raziskovalce, družine in pare saj so ti tisti, ki iščejo predvsem priložnosti za spoznavanje narave in kulturne dediščine, lahkotne aktivnosti in sprostitev. S promocijo želimo privabiti goste na obisk v pred in posezoni skozi zelena in avtentična doživetja ter turistične produkte z višjo dodano vrednostjo, ki direktno nagovarjajo interese naših obiskovalcev. Z oglaševalskima kampanjama se bomo osredotočili predvsem na trajnost destinacije.
Cilji kampanj so povečati število večdnevnih gostov izven glavne sezone, povezati ponudnike s skupno komunikacijo, poudariti avtentična doživetja v mestih in sproščene aktivnosti v naravi, poudariti zelena doživetja in nastanitve, prepričati obiskovalce, da je Bela krajina njihova končna destinacija, v kateri bodo zadovoljni in se ponovno vračali.
V sklopu projekta bo izvedena digitalna promocija destinacije na domačem in tujih trgih.
Aktivnosti, ki jih bomo izvedli:
Skozi digitalno oglaševalsko kampanjo Hoj k nam na uživancijo bomo nagovarjali obiskovalce na domačem trgu ter obiskovalce izbranih ključnih primarnih trgov (Hrvaška, države Beneluksa).
Zasnovali in izvedli bomo nagradno igro ter oglaševanje preko FB in IG, ter medijski zakup Google Search in Google Display. Oglaševanje se bo na domačem in tujih trgih pričelo v mesecu aprilu in nadaljevalo do začetka maja. Samo kampanjo bomo nadgradili z igrifikacijo in nagradno igro z namenom pridobivanja e-mail naslovov.
Z digitalno oglaševalsko kampanjo Belokranjski pokal bomo oglaševali teka Nočni tek Metlika (maj 2025) in Lahinja Trail (november 2025), s poudarkom na trajnosti, saj je Lahinja trail prvi Zero waste dogodek v Sloveniji s tremi zvezdicami. Digitalno oglaševanje bo potekalo od sredine marca do začetka maja. Poleg domačega trga bomo nagovarjali športno aktivne posameznike na hrvaškem trgu.
S promocijskim paketom Zelena zgodba bomo izvajali promocijo Bele krajine, ki ji bodo sledile objave v tujih digitalnih medijih in e-novičniku. S tem paketom se bomo osredotočili na ponudnike s Slovenia Green certifikatom in na zelena doživetja, kulturno dediščino, lokalno kulinariko in kratke dobavne verige. Promocija se bo izvajala v maju.
Pridobivanje video materiala za Tik Tok:
S pomočjo zunanjega izvajalca bomo posneli video vsebine za nadgradnjo destinacijskega socialnega omrežja Tik Tok, katerih vsebina bo odgovorno ravnanje v naravi in trajnostno vedenje v destinaciji. Aktivnost bo izvedena maja.
Offline oglaševanje na letališču Fraport (maj- oktober). Ciljna skupina so domači in tuji potniki, tako poslovni kot turistični, med njimi tudi ‘frequent flyerje’, ki letijo pogosto in v različnih vlogah ter nišne HVT segment najbolj potrošniških potnikov. Oglaševanje na letališču bo potekalo offline s promocijskimi materiali in na LCD ekranu.
Izobraževanje turističnih ponudnikov s področja trajnosti in digitalnih vsebin. Za ponudnike bomo v mesecu trajnosti v Beli krajini organizirali predavanja na temo trajnostnega vodenja in digitalnega in trajnostnega marketinga z zunanjimi predavatelji.
Destinacija Bela Krajina in destinacija Kočevsko načrtujeta promocijo skupnega kolesarskega produkta The Slovenia Green Capitals Route (Pot po prestolnicah zelene Slovenije) na bližnjih trgih, s poudarkom na sosednji Hrvaški.
Pot po prestolnicah zelene Slovenije vodi skozi tri najbolj cenjena regionalna središča Slovenije: Ljubljano, Kočevsko ter Belo Krajino.
- Ljubljana je glavno mesto Slovenije in predstavlja idealen kraj za začetek potovanja med tremi prestolnicami.
- del Kočevskega je eno najpomembnejših naravnih območij na svetu: bukov pragozd Krokar, ki je zaščiten s strani Unesca. Kočevsko je idealno za opazovanje medvedov in uživanje v naravi in nujna postojanka za vse ljubitelje narave.
- Bela Krajina je slovenska kulturna prestolnica in kraj, kjer se srečajo tradicija, hrana in vino.
Gre za promocijo kolesarskega turizma in trajnostnih praks. Promocija bo potekala preko socialnih medijev obeh vodilnih destinacij.
Preko projekta bomo nagovarjali naslednje ciljne skupine: zahtevnejši t.i. High Value turist, pare, družine z otroki, individualne goste.
V sklopu 1.2 Javnega razpisa bomo za potrebe destinacije in NIS-a v skladu z ukrepi Strategije razvoja turizma v destinaciji Bela krajina 2024-2029, pridobili podatke iz področja o vplivih turizma na okolje, analiza najbolj obremenjenih točk v destinaciji ali analiziranje nastanitvenih kapacitet in povpraševanja ali analiziranje mobilnosti turistov znotraj destinacije.
Aktivnosti, ki jih bomo izvajali so skladne s Strategijo razvoja turizma v destinaciji Bela krajina 2024-2029, Strategijo slovenskega turizma za obdobje 2022-2028, Strategijo digitalnega komuniciranja destinacije Bela krajina ter z drugimi strateškimi dokumenti in raziskavami STO-ja.
Promocija turističnih produktov je usklajena z nosilnimi produkti makroregije Osrednja Slovenija in Ljubljana, saj se vežejo na kulturo, krožna potovanja, gastronomijo, oddih in aktivno preživljanje časa.
V sklopu projekta bomo v tesnem sodelovanju z Občino Metlika, oziroma Zavodom za turizem, kulturo, šport in mladino Metlika – TIC Metlika, ter Občino Semič, oziroma Kulturnim centrom - TIC Semič, pripravljali in izvajali promocijske aktivnosti navedene v opisu projekta.
Vabljeni v Belo krajino srčnih ljudi!