Razvoj turističnih produktov in digitalna promocija Bele krajine

Projekti

Razvoj turističnih produktov in digitalna promocija Bele krajine

Naslov operacije: Razvoj turističnih produktov in digitalna promocija Bele krajine

OPIS in aktivnosti v operaciji:

Z operacijo bomo v letih 2018 in 2019 na območju turistične destinacije Bela krajina razvili turistične produkte ter jih na izbranih trgih promovirali preko digitalnih medijev. Aktivnosti katere bomo izvedli v sklopu operacije so skladne s Strategijo razvoja turizma v destinaciji Bela krajina 2018-2022, s Strategijo trajnostne rasti Slovenskega turizma 2017-2021 ter prispevajo k ciljem Slovenske strategije.

V sklopu aktivnosti za razvoj turističnih produktov bomo razvili šest novih integralnih turističnih produktov, tri pet zvezdična turistična doživetja ter analizirali in predlagali ukrepe za izboljšanje kakovosti desetim obstoječim turističnih produktom. V sklopu razvoja novih produktov bodo potekala izobraževanja in delavnice, oblikovane bodo grafične predloge za namene digitalne promocije destinacije, vzpostavljena skupina ekspertov za izboljšanje kakovosti turističnih produktov ter ogled dobrih praks. Razvoj integralnih Razvoj integralnih turističnih produktov ter 5 zvezdičnih doživetij je skladen z nosilnimi produkti makroregije Osrednja Slovenija in Ljubljana, kateri pripadamo, in se vežejo na dogodke, kulturo, krožna potovanja in gastronomijo.

V sklopu aktivnosti za vzpostavitev sodobnih digitalnih orodij in digitalne promocije turistične ponudbe bomo izvedli izobraževanja za namene izboljšanje digitalne promocije in prodaje, prenovili spletni portal skladno s smernicami Slovenske turistične organizacije, pripravili grafične predloge za spletni portal, socialna omrežja in e-pošto, poenotili e-mailing liste, izdelali Strategijo digitalne komunikacije turistične destinacije Bela krajina s pripadajočim uredniškim koledarjem ter jo izvajali.

Na podlagi izdelane analize ključnih novih trgov in ciljnih skupin izdelali ukrepe za promocijo. Pridobili bomo foto in video gradivo za namene promocije preko digitalnih orodij, predvsem družbenih omrežij, oblikovali vsebine za digitalno promocijo s pripadajočimi prevodi. Za namen analitike, večje učinkovitosti ter izboljšanje uporabniške izkušnje bomo implementirali digitalna orodja za doseganje omenjenih ciljev.

V sklopu aktivnosti informiranja in komuniciranja bomo izvajali aktivnosti in ukrepe Strategije digitalne komunikacije turistične destinacije Bele krajine ter oglaševali na izbranih tujih trgih.

Cilji operacije:

  • RAZVOJ IN OBLIKOVANJE NOVIH TURISTIČNIH PRODUKTOV TER IZBOLJŠANJE OBSTOJEČE TURISTIČNE PONUDBE BELE KRAJINE
  • VZPOSTAVITEV SODOBNIH DIGITALNIH ORODIJ IN DIGITALNA PROMOCIJA TURISTIČNE PONUDBE
  • DVIG ŠTEVILA TUJIH OBISKOVALCEV TER POVEČANJE NJIHOVE POTROŠNJE

Pričakovani rezultati operacije:

  • Razvoj 6 novih integralnih turističnih produktov.
  • Razvoj 3 novih 5-zvezdičnih produktov.
  • Izobraževalne delavnice za turistične ponudnike (uporaba digitalnih orodij, digitalni marketing..).
  • Strokovna ekskurzija ter ogled dobrih praks v tujini za turistične ponudnike Bele krajine.
  • Pridobitev novih fotografij ter kratkih promocijskih filmov destinacije Bela krajina.
  • Izdelana aplikacija virtualne resničnosti.
  • Analiza in evalvacija že obstoječih turističnih produktov in ponudbe v destinaciji.
  • Vzpostavitev novih ter prenova starih digitalnih komunikacijskih orodij.
  • Tržna analiza ter spletno oglaševanje po tujih trgih.

Trajanje operacije: 22 mesecev

Januar 2018 – Oktober 2019

Celotna vrednost operacije: 271.916,66 EUR

Sofinanciranje s strani Občine Črnomelj: 33. 926,67 EUR

Sofinanciranje s strani Občine Metlika: 22.617,78 EUR

Sofinanciranje s strani Občine Semič: 11.308,89 EUR

Programsko financiranje Evropskega sklada za regionalni razvoj: 90 % (202.425,00)

Način financiranja: Operacija je sofinancirana s strani Evropskega sklada za regionalni razvoj

mgrtlogo_esrrlogo_i_feel_slovenia-1
Nazaj na: Projekti
Dostopnost
Zagotavlja:
sogo logo